ΟΜΟΨΥΧΟΙ | ΟΜΟΦΡΟΝΕΣ !!
Φιλιππησίους 4: 2
Παρακαλώ την Ευωδία, παρακαλώ και τη Συντύχη, να
φρονούν το ίδιο εν Κυρίω.
Ένα πνεύμα
Μια καρδιά
Μία γνώμη
Τα πάντα στην πνευματική ζωή και πορεία του ανθρώπου του Θεού, είναι η υπακοή.
Την υπακοή του αθώου μικρού παιδιού, που πιστεύει απόλυτα (!) στον πατέρα ή την μητέρα του.
Ο Κύριος συχνά | πυκνά δίδασκε τους δώδεκα περί της αντίληψης του ποιός είναι ο μεγαλύτερος (!) ανάμεσα στους δώδεκα.
Όντως, οι δώδεκα ήσαν διαφορετικοί, όμως εκλεκτοί του Κυρίου.
Εκλεκτοί για ένα μοναδικό προορισμό, για τον καθένα εξ αυτών.
Δηλαδή:
1. Ο Πέτρος, τον σταύρωσαν (!) από τον αυτοκράτορα Νέρωνα, στην Ρώμη.
2. Ο Ανδρέας, τον σταύρωσαν (!) Ο Ανθύπατος της Πάτρας τον κάρφωσε σε ένα σταυρό ανάποδα.
3. Ο Ιάκωβος του Ζεβεδαίου, τον έσφαξαν (!) Ο Ηρώδης, ο Αγρίππας το 44 μ.Χ
4. Ο Φίλιππος τον κρέμασαν ανάποδα (!) σε ένα ξύλο στην Ιεράπολη.
5. Ο Βαρθολομαίος τον σταύρωσαν (!) στην Ουρβανούπολη.
6. Ο Θωμάς τον θανάτωσαν με τόξο (!) ο βασιλέας των Ινδών.
7. Ο Ιάκωβος, κηρύττοντας και ελέγχοντας κρεμάστηκε σε σταυρό.
8. Ο Σίμωνας ο Ζηλωτής, τον σταύρωσαν (!)
9. Ο Ματθαίος τον έκαψαν ζωντανό (!) σε ένα καμίνι.
10. Ο Ιούδας ο Θαδδαίος, τον θανάτωσαν (!) με τόξα και βέλη.
11. Ο Ματθίας, με φρικτά βασανιστήρια, αφού κήρυξε το Ευαγγέλιο στην Αιθιοπία.
12. Ο Ιωάννης, πέθανε με φυσικό θάνατο στην Έφεσο, σε ηλικία 95 χρονών.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗ ΜΑΤΘΑΙΟΥ.
Διαβάζουμε τα λόγια του Κυρίου Ιησού, προς τους δώδεκα:
Εν εκείνη τη ώρα ήλθον οι μαθηταί προς τον Ιησούν, λέγοντες·
Τις άρα είναι μεγαλήτερος εν τη βασιλεία των ουρανών;
Και προσκαλέσας ο Ιησούς παιδίον, έστησεν αυτό εν τω μέσω αυτών
και είπεν·
Αληθώς σας λέγω, εάν δεν επιστρέψητε και γείνητε ως τα παιδία, δεν θέλετε
εισέλθει εις την βασιλείαν των ουρανών.
Όστις λοιπόν ταπεινώση εαυτόν ως το παιδίον τούτο, ούτος είναι ο μεγαλήτερος
εν τη βασιλεία των ουρανών.
Και όστις δεχθή εν τοιούτον παιδίον εις το όνομά μου, εμέ δέχεται·
όστις όμως σκανδαλίση ένα των μικρών τούτων των πιστευόντων εις εμέ,
συμφέρει εις αυτόν να κρεμασθή μύλου πέτρα επί τον τράχηλον αυτού και να
καταποντισθή εις το πέλαγος της θαλάσσης.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗ ΛΟΥΚΑ
Διαβάζουμε:
Εισήλθε κάποτε μια σκέψη σ’ αυτούς: το ποιος από αυτούς θα μπορούσε να είναι
μεγαλύτερος.
Ο Ιησούς, τότε, επειδή ήξερε το διαλογισμό της καρδιάς τους, αφού πήρε ένα
παιδί, το έστησε δίπλα του
και τους είπε:
«Όποιος δεχτεί τούτο το παιδί στο όνομά μου δέχεται εμένα. Και όποιος δεχτεί
εμένα δέχεται αυτόν που με απέστειλε.
Γιατί όποιος είναι μικρότερος μεταξύ όλων σας, αυτός είναι μεγάλος».
Και πάλι από το Ευαγγέλιο του Λουκά:
Έγινε τότε και φιλονικία μεταξύ τους, για το ποιος από αυτούς φαίνεται ότι
είναι μεγαλύτερος.
Εκείνος τους είπε: «Οι βασιλιάδες των εθνών κυριαρχούν σ’ αυτά και όσοι
τα εξουσιάζουν καλούνται ευεργέτες.
Εσείς όμως, όχι έτσι, αλλά ο μεγαλύτερος μεταξύ σας ας γίνει όπως ο νεότερος
και εκείνος που ηγείται όπως αυτός που διακονεί.
Γιατί ποιος είναι μεγαλύτερος, αυτός που ξαπλώνει, για να φάει, ή αυτός
που διακονεί;
Δεν είναι αυτός που ξαπλώνει;
Εγώ όμως στο μέσο σας είμαι όπως αυτός που διακονεί.
Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ | Η ΠΛΑΝΗ
Τι είναι αυτό που έκανε τους δώδεκα, κάθε τόσο να φιλονικούν για τα πρωτεία;
Προφανώς, ήταν η πλάνη ότι ο καθένας ήταν μοναδικός (!) στα σημεία και στα θαύματα και στα δαιμόνια που όλα έφευγαν, με την εξουσία που διέθεταν από τον Κύριο Ιησού.
Πράγματι έζησαν για 3,5 χρόνια μια εμπειρία δόξας | μεγαλείου | αναφώνησης και θαυμασμού όλου του λαού (!) σε κάθε πόλη που πήγαιναν.
Και έτσι ανέπτυξαν την πλάνη μέσα των ότι ήσαν εξαιρετικοί στα μάτια του Ιησού, άρα κάποιος θα ήταν (!) και ο μεγαλύτερος.
ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
Το ίδιο σύνδρομο της πλάνης (!) είχαν και οι πιστοί των Εκκλησιών αργότερα.
Διαβάζουμε από την επιστολή του αποστόλου Παύλου, προς τους πιστούς της πόλεως των Φιλίππων, γραμμένη από τις φυλακές της Ρώμης, περί το 62 μ. Χ.:
Αν λοιπόν υπάρχει κάποια ενθάρρυνση στο Χριστό,
αν κάποια παρηγοριά αγάπης,
αν κάποια κοινωνία στο Πνεύμα,
αν κάποια ευσπλαχνία και οικτιρμοί,
κάνετέ μου πλήρη τη χαρά να φρονείτε το ίδιο, να έχετε την ίδια αγάπη, ομόψυχοι,
να φρονείτε ένα πράγμα.
Χωρίς να κάνετε τίποτα με φατριασμό μήτε με κενοδοξία, αλλά με την ταπεινοφροσύνη
ο ένας να θεωρεί τον άλλο ότι υπερέχει του εαυτού του,
χωρίς ο καθένας να προσέχει μόνο τα δικά του συμφέροντα, αλλά ο καθένας
σας και τα συμφέροντα των άλλων.
Και ο Παύλος,
συνεχίζει:
Ώστε, αγαπητοί μου,
καθώς πάντοτε υπακούσατε, όχι μόνο κατά την παρουσία μου, αλλά τώρα πολύ
περισσότερο κατά την απουσία μου,
με φόβο και τρόμο να κατεργάζεστε τη δική σας σωτηρία.
Γιατί ο Θεός είναι εκείνος που ενεργεί μέσα σας και το να θέλετε και το
να ενεργείτε υπέρ της ευαρέσκειάς του.
Όλα να τα κάνετε χωρίς γογγυσμούς και αμφιβολίες,
για να γίνετε άμεμπτοι και ακέραιοι, τέκνα Θεού άμωμα στο μέσο μιας γενιάς
στρεβλής και διεστραμμένης, μεταξύ των οποίων φέγγετε σαν φωτεινοί αστέρες στον
κόσμο,
Και πάλι, στην ίδια
επιστολή:
Την Ευοδία παρακαλώ και τη Συντύχη παρακαλώ να φρονούν το ίδιο έχοντας σχέση
με τον Κύριο.
Το λοιπόν, αδελφοί, όσα είναι αληθή, όσα σεμνά, όσα δίκαια, όσα καθαρά,
όσα προσφιλή, όσα εύφημα, αν υπάρχη τις αρετή και εάν τις έπαινος, ταύτα συλλογίζεσθε·
εκείνα τα οποία και εμάθετε και παρελάβετε και ηκούσατε και είδετε εν εμοί,
ταύτα πράττετε και ο Θεός της ειρήνης θέλει είσθαι μεθ' υμών.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Εννοείς το σχέδιο του Θεού για σένα, ή ασχολείσαι με τους άλλους;
Γνωρίζεις το μέλλον σου και το τέλος σου;
Είσαι έτοιμος να δώσεις την ζωή σου, ομολογώντας τον Ιησού και την Ανάσταση;
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου