ΓΑΜΟΣ | ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ …


 


Παροιμίες 11: 5

Η δικαιοσύνη τού ακεραίου θα ορθοτομήσει τον δρόμο του· ενώ ο ασεβής θα πέσει εξαιτίας της ασέβειάς του.



Εκτεθειμένος

Ανόητος

Σκληρός

 

Ένα διαζύγιο ανάμεσα σε ένα ανδρόγυνο, είναι σκληρό | οδυνηρό | επώδυνο όμως αυτό ανακαλύπτεται (!) κατόπιν «εορτής».

Υπάρχουν 4 είδη διαζυγίου:

1.      Το κατ’ αντιδικία διαζύγιο (άρθρο 1439 εδ. α΄και β’ του Αστικού Κώδικα).

2.      Το διαζύγιο διετούς διάστασης (ή αυτόματο).

3.      Το συναινετικό διαζύγιο (Ν. 4055/12).

4.      Το διαζύγιο λόγω αφάνειας (άρθρο 1440 του Αστικού Κώδικα). 

 

Όλα τα πιο πάνω (!) ο νομοθέτης τα πρόβλεψε μετά από την πίεση του κόσμου | του σύγχρονου ανθρώπου (Homo Sapiens) αφού ο άνθρωπος ο επιδέξιος (Homo Habilis) με πονηρό τρόπο κατάφερε να σπάει τον δεσμό του Γάμου, με ένα Νόμο (!) κατ’ εφαρμογή του Αστικού Κώδικα.





Η ΑΦΡΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ

Πίσω από ένα διαζύγιο κρύβεται η αφροσύνη (!) σε όλο το μεγαλείο.

Ο άφρων είναι ο ηλίθιος, ο ανόητος (!) που δεν θα μπορέσει να στηρίξει τον γάμου του εκτός εάν μετανοήσει και ζητήσει άνωθεν βοήθεια παρά του Θεού του παντοκράτορος.

 

Δείτε τι λέγει ο λόγος του Θεού για τον άφρονα.

Διαβάζουμε από το βιβλίο των Παροιμιών, του βασιλιά Σολομώντα:

Ο δρόμος τού άφρονα είναι σωστός στα μάτια του· ενώ εκείνος που ακούει συμβουλές είναι σοφός.

 

Ο άφρονας φανερώνει αμέσως την οργή του· ενώ ο φρόνιμος σκεπάζει το όνειδός του.

 

Οι σοφές γυναίκες οικοδομούν το σπίτι τους· ενώ η άφρονη το κατασκάβει με τα χέρια της.

 

 

Τι χρησιμεύουν τα χρήματα στο χέρι τού άφρονα, για να αγοράσει σοφία, αφού δεν έχει γνώση;

 

 

 

Ο ιδιογνώμονας ζητάει σύμφωνα με την επιθυμία του, και εναντιώνεται σε κάθε τι που είναι ορθό.

 

Ο άφρονας δεν ευχαριστιέται στη σύνεση, αλλά σε ό,τι φαντάζεται η καρδιά του.

 

Τα χείλη τού άφρονα μπαίνουν σε φιλονικίες, και το στόμα του προσκαλεί για ραπίσματα.

 

Το στόμα τού άφρονα είναι ο αφανισμός του, και τα χείλη του παγίδα στην ψυχή του.

 

 

Η σοφία είναι πάρα πολύ ψηλή για τον άφρονα· δεν θα ανοίξει το στόμα του στην πύλη.

 

 

Όπως το χιόνι μέσα στο καλοκαίρι, και όπως η βροχή μέσα στον θερισμό, έτσι η τιμή δεν αρμόζει στον άφρονα.

 

 

Όπως το σκυλί γυρίζει στον εμετό του, έτσι και ο άφρονας επαναλαμβάνει την αφροσύνη του.

 

 

Βαριά είναι η πέτρα, και δυσβάσταχτη η άμμος· η οργή, όμως, του άφρονα είναι βαρύτερη κι από τα δύο.

 

 

 

Η ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ

Σε περίπτωση ενός διαζυγίου οι σύζυγοι είναι εκτεθειμένοι απέναντι στον Θεόν | απέναντι στους συγγενείς | απέναντι στα τέκνα των.


Ο Θεός, έχει θέμα με το ζευγάρι που χώρισε.


Δείτε τι λέγει ο προφήτης Μαλαχίας, περί τον 5ο αιώνα π. Χ:

Κάνατε ακόμα και τούτο· σκεπάζατε το θυσιαστήριο του Κυρίου με δάκρυα, με κλάμα, και με στεναγμούς· γι' αυτό, δεν αποβλέπει πλέον στην προσφορά, και δεν τη δέχεται με ευαρέστηση από το χέρι σας.

 

Και λέτε: Γιατί; Επειδή, ο Κύριος στάθηκε μάρτυρας ανάμεσα σε σένα και στη γυναίκα της νιότης σου, προς την οποία εσύ φέρθηκες δόλια· ενώ αυτή είναι η σύζυγός σου, και η γυναίκα τής συνθήκης σου.

 

Και ο Θεός δεν έκανε ένα; Κι όμως, αυτός είχε υπεροχή πνεύματος. Και γιατί τον ένα; Για να ζητήσει θείο σπέρμα. Γι' αυτό, προσέχετε στο πνεύμα σας, και ας μη φέρεται κανένας άπιστα προς τη γυναίκα τής νιότης του.

 

Επειδή, ο Κύριος, ο Θεός τού Ισραήλ, λέει ότι μισεί αυτόν που την αποβάλλει, κι αυτόν που σκεπάζει τη βία με το ένδυμά του, λέει ο Κύριος των δυνάμεων· γι' αυτό, προσέχετε στο πνεύμα σας, και μη φέρεστε δόλια.

 

Με τα λόγια σας καταβαρύνατε τον Κύριο· και λέτε: Με τι τον καταβαρύναμε; Με το να λέτε: Καθένας που πράττει κακό είναι ευάρεστος μπροστά στον Κύριο, κι αυτός ευδοκεί σ' αυτούς· ή: Πού είναι ο Θεός τής κρίσης;

 

Δείτε τα λόγια του Κυρίου Ιησού, όπως κατέγραψε ο Ευαγγελιστής Ματθαίος:

Και τότε τον πλησίασαν Φαρισαίοι, για να τον πειράξουν, και έλεγαν: «Άραγε επιτρέπεται σ’ έναν άνθρωπο να αποδιώξει τη γυναίκα του για οποιαδήποτε αιτία;»

 

Εκείνος αποκρίθηκε και τους είπε: «Δε διαβάσατε ότι ο Κτίστης από την αρχή τούς έκανε αρσενικό και θηλυκό;

 

Και είπε: Γι’ αυτό θα εγκαταλείψει ο άνθρωπος τον πατέρα του και τη μητέρα του και θα κολληθεί στη γυναίκα του, και θα είναι οι δύο μία σάρκα.

 

Ώστε δεν είναι πια δύο, αλλά μία σάρκα. Ό,τι λοιπόν ο Θεός συνέζευξε ο άνθρωπος ας μην το χωρίζει».

 

Του λένε: «Γιατί τότε ο Μωυσής έδωσε εντολή να δώσει έγγραφο διαζυγίου και να την αποδιώξει;»

 

Τους απαντά: «Ο Μωυσής σύμφωνα με τη σκληροκαρδία σας σας επέτρεψε να αποδιώξετε τις γυναίκες σας· από την αρχή όμως δεν έχει γίνει έτσι.

 

Σας λέω μάλιστα ότι όποιος αποδιώξει τη γυναίκα του, όχι εξαιτίας πορνείας, και νυμφευτεί άλλη μοιχεύεται».

 

 

Οι συγγενείς, έχουν θέμα (!) με το ζευγάρι που χώρισε.

Το παλιό καλό καιρό, «μια φορά και ένα καιρό» (!) οι συγγενείς σε περίπτωση διαζυγίου,  είχαν μεγάλη πίκρα και ανησυχία και ακόμη, για πολλούς μήνες συζητούσαν το περιστατικό, που ήταν μοναδικό στο σόι των.

Όμως στις ημέρες μας (!) αυτό καλύπτεται με την φράση: «ατύχησαν, θα βρουν μια άλλη ευκαιρία να κάνουν την ζωή τους».    

 

Τα τέκνα, έχουν μίσος (!) για τους γονείς που χώρισαν.

Ένας λόγος | αιτία, της σημερινής αναταραχής της κοινωνίας (!) είναι το πλήθος και η αύξηση των διαζυγίων μαζί με την διάσπαση της συνοχής της οικογένειας.

Δεν είναι τυχαίο ότι, σήμερα, τα παιδιά αγνοούν τον πατέρα τους, τον παππού τους, τον προπάππου τους και τον προ-προπάπου τους.

Ενώ στον λόγο του Θεού ονομάζονται οι άνθρωποι με τα ονόματα των πατέρων τους επί 4 γενιές.

Αυτό (!) λέγεται συνοχή οικογένειας.

Αυτό (!) λέγεται πρόοδος

 

Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΜΑΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΟΜΙΛΙΑ

Ο Κύριος Ιησούς, ξεκινώντας την διακονία του μίλησε στην Γαλιλαία για θεμελιώδη ζητήματα, όπως ο γάμος.

Διαβάζουμε από το Ευαγγέλιο του Ματθαίου:

Ειπώθηκε επίσης:

 

Όποιος αποδιώξει τη γυναίκα του ας της δώσει έγγραφο διαζυγίου.

 

Κι εγώ σας λέω

 

«ότι καθένας που αποδιώχνει τη γυναίκα του

 

εκτός από λόγο πορνείας

 

την κάνει να μοιχευτεί.

 

Και όποιος νυμφευτεί αποδιωγμένη, μοιχεύεται».

 

 Ας το δούμε μαζί:

1.      Ο λόγος | η αιτία πορνείας του, ή της συζύγου (!) είναι ένα θέμα.

2.      Αν δεν μπορεί να γιατρευτεί (!) καλό είναι στον άνθρωπο να χωρίσει, δηλαδή να έρθει σε διάσταση.

3.      Αν όμως, ο άνθρωπος μετανοήσει εντός ευλόγου διαστήματος, τότε ο γάμος επανέρχεται κανονικά.

4.      Διαφορετικά, ο άνθρωπος δεν μπορεί να χωρίσει τον / την σύζυγο παρά μόνον ο θάνατος.

5.      Το διαζύγιο φέρει τον / την σύζυγο (!) σε μοιχεία δηλαδή, διαφθορά, αποπλάνηση.

6.      Για τον Θεόν, είναι αμαρτία και παράβαση κάθετη.

 

Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ

Το διαζύγιο μπορεί να θεραπευτεί | να αποσοβηθεί, με διάφορους τρόπους.

Ας δούμε μερικούς:

1.      Με καλούς συμβούλους.

2.      Με ένα καλό δικηγόρο, γέρο σε ηλικία (δεν πάει για χρήματα).

3.      Με ένα «τυχαίο» καλό άνθρωπο.

4.      Με καλούς | πιστούς γονείς.

5.      Με προσευχή στο ταμείο.

6.      Με σοφία Θεού.

7.      Με σύνεση | γνώση | έρευνα.

8.      Με προσωπική ευθύνη απέναντι στον Θεό και τους ανθρώπους.

 

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Έχεις έρθει ποτέ σε αδιέξοδο συζυγικό;

Πρόσεξες ότι το διαζύγιο είναι απλό, αλλά κρύβει τεράστιο κόστος ψυχής;

Τώρα, έχεις να συμβουλεύσεις κάτι σωστό στον αδελφό σου;

 


ΔΕΙΤΕ | ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ, ΕΔΩ:




 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις